Hero Campaign Banner

Κόκκινη Κλωστή

«Κόκκινη Κλωστή» είναι ο τίτλος της πανελλαδικής καμπάνιας για την αιμορροφιλία, η οποία έχει ως στόχο να δώσει πνοή ζωής στους αιμορροφιλικούς ασθενείς, παροτρύνοντάς τους να ενημερωθούν αναφορικά με τις εξελίξεις στην αντιμετώπιση του πόνου.

Η καμπάνια υλοποιείται από το Σύλλογο Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (Σ.Π.Ε.Α) και τη βιοφαρμακευτική εταιρεία εξειδικευμένης φροντίδας, Sobi.

Η ζωή με αιμορροφιλία

Η ζωή με αιμορροφιλία απαιτεί κάτι ξεχωριστό. Χαρακτήρα και σθένος, τόσο ψυχικό όσο και σωματικό. Οι περισσότεροι άνθρωποι με αιμορροφιλία ζουν πέρα από το φυσιολογικό, αλλά αποδέχονται τον πόνο σαν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής τους.

Η καθημερινότητά τους είναι γεμάτη με προκλήσεις.

Η «Κόκκινη Κλωστή» ενθαρρύνει την κοινότητα των αιμορροφιλικών να μη συμβιβάζεται με τον πόνο και αναδεικνύει την ανάγκη ενημέρωσης αναφορικά με τις νέες δυνατότητες που έχει προσφέρει η πρόοδος στη φροντίδα.

Τα 3 videos της καμπάνιας αναφέρονται στα διαφορετικά συμπτώματα και προβλήματα που αντιμετωπίζει στην καθημερινότητά του ένας άνθρωπος με αιμορροφιλία, παροτρύνοντάς τον να ρωτήσει τον γιατρό του και να ενημερωθεί για τους τρόπους αποτελεσματικής διαχείρισης του πόνου, ώστε να συνεχίσει να ζει μια φυσιολογική ζωή.

Οι ιστορίες ξετυλίγονται με τη βοήθεια της «κόκκινης κλωστής» που συμβολίζει το αίμα και πρωταγωνιστή τον αιμορροφιλικό ασθενή.

Με μια συμβολική κίνηση - το τράβηγμα της κλωστής - ο πόνος που τον καθηλώνει, τον εμποδίζει, απαλύνεται, ο ίδιος ξεπερνά τα καθημερινά εμπόδια συνεχίζοντας τη ζωή του, έχοντας δαμάσει τα «αγριεμένα κύματα» του πόνου.

Πολλές φορές, το να γνωρίζεις πού να απευθυνθείς, δεν είναι εύκολο.

Η σωστή ενημέρωση είναι το πρώτο και πιο σημαντικό βήμα για μια καλύτερη ποιότητα ζωής. Μην αφήνεις τον πόνο να σε σταματά. Αντιμετώπισέ τον. Ρώτησε το γιατρό σου και ενημερώσου.

Best in Pharmacy awards 2019 logo

Η πανελλαδική καμπάνια ενημέρωσης «Κόκκινη Κλωστή» απέσπασε Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία «Καλύτερη εταιρεία προϊόντων φαρμακείου της χρονιάς στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης» στα Best in Pharmacy Awards 2019.

Ακολουθήστε την... Κόκκινη Κλωστή!

Στη μάχη κατά του πόνου, η γνώση είναι δύναμη. Ο πόνος, τώρα, αντιμετωπίζεται!

Κόκκινη Κλωστή

«Κόκκινη Κλωστή» είναι ο τίτλος της πανελλαδικής καμπάνιας για την αιμορροφιλία, η οποία έχει ως στόχο να δώσει πνοή ζωής στους αιμορροφιλικούς ασθενείς, παροτρύνοντάς τους να ενημερωθούν αναφορικά με τις εξελίξεις στην αντιμετώπιση του πόνου.

Η καμπάνια υλοποιείται από το Σύλλογο Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (Σ.Π.Ε.Α) και τη βιοφαρμακευτική εταιρεία εξειδικευμένης φροντίδας, Sobi.

Η ζωή με αιμορροφιλία

Η ζωή με αιμορροφιλία απαιτεί κάτι ξεχωριστό. Χαρακτήρα και σθένος, τόσο ψυχικό όσο και σωματικό. Οι περισσότεροι άνθρωποι με αιμορροφιλία ζουν πέρα από το φυσιολογικό, αλλά αποδέχονται τον πόνο σαν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής τους.

Η καθημερινότητά τους είναι γεμάτη με προκλήσεις.

Η «Κόκκινη Κλωστή» ενθαρρύνει την κοινότητα των αιμορροφιλικών να μη συμβιβάζεται με τον πόνο και αναδεικνύει την ανάγκη ενημέρωσης αναφορικά με τις νέες δυνατότητες που έχει προσφέρει η πρόοδος στη φροντίδα.

Τα 3 videos της καμπάνιας αναφέρονται στα διαφορετικά συμπτώματα και προβλήματα που αντιμετωπίζει στην καθημερινότητά του ένας άνθρωπος με αιμορροφιλία, παροτρύνοντάς τον να ρωτήσει τον γιατρό του και να ενημερωθεί για τους τρόπους αποτελεσματικής διαχείρισης του πόνου, ώστε να συνεχίσει να ζει μια φυσιολογική ζωή.

Οι ιστορίες ξετυλίγονται με τη βοήθεια της «κόκκινης κλωστής» που συμβολίζει το αίμα και πρωταγωνιστή τον αιμορροφιλικό ασθενή.

Με μια συμβολική κίνηση - το τράβηγμα της κλωστής - ο πόνος που τον καθηλώνει, τον εμποδίζει, απαλύνεται, ο ίδιος ξεπερνά τα καθημερινά εμπόδια συνεχίζοντας τη ζωή του, έχοντας δαμάσει τα «αγριεμένα κύματα» του πόνου.

Πολλές φορές, το να γνωρίζεις πού να απευθυνθείς, δεν είναι εύκολο.

Η σωστή ενημέρωση είναι το πρώτο και πιο σημαντικό βήμα για μια καλύτερη ποιότητα ζωής. Μην αφήνεις τον πόνο να σε σταματά. Αντιμετώπισέ τον. Ρώτησε το γιατρό σου και ενημερώσου.

Best in Pharmacy awards 2019 logo

Η πανελλαδική καμπάνια ενημέρωσης «Κόκκινη Κλωστή» απέσπασε Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία «Καλύτερη εταιρεία προϊόντων φαρμακείου της χρονιάς στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης» στα Best in Pharmacy Awards 2019.

Ακολουθήστε την... Κόκκινη Κλωστή!

Στη μάχη κατά του πόνου, η γνώση είναι δύναμη. Ο πόνος, τώρα, αντιμετωπίζεται!